Merkevareledelse

Bendik M. Samuelsen, Lars E. Olsen, Adrian Peretz, 2025, Innbundet

    Omslag Merkevareledelse av Bendik M. Samuelsen, Adrian Peretz og Lars E. Olsen (Innbundet)

    Merkevareledelse er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte.

    Denne tredje utgaven av Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og befester posisjonen som den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse. Denne utgaven ser spesielt på hvordan utviklingen i teknologi og nye markeds- og mediekanaler påvirker de ulike temaene i denne boken. I tillegg er boken oppdatert med nye begreper og modeller som er blitt populære i praksisfeltet.

    949,-

    Sendes fra oss i løpet av 1-3 arbeidsdager

    Fri frakt på bestillinger over 299,-

    Bla i boka
    Om forfatteren
    Bidragsyter Bendik M. Samuelsen

    Bendik Meling Samuelsen er professor i markedsføring og prorektor for utdanning ved Handelshøyskolen BI. Han har sin doktorgrad fra Norges Handelshøyskole og har lang undervisningserfaring i merkevareledelse og markedskommunikasjon. Samuelsens forskning er publisert i ledende vitenskapelige tidsskifter som f.eks. Journal of Consumer Research, International Journal of Research in Marketing, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing og European Journal of Marketing.

    Bidragsyter Lars E. Olsen

    Lars Erling Olsen er professor i markedsføring og dean for Executive programmer ved Handelshøyskolen BI. Han har doktorgrad fra BI, og er MBA og siviløkonom fra NHH. Olsen har lang undervisningserfaring og er en hyppig brukt foredragsholder og konsulent. Han har publisert i tidsskrifter som f.eks. Journal of Business Research, Journal of Advertising, Marketing Letters, Psychology & Marketing, European Journal of Marketing og Journal of Brand Management.

    Bidragsyter Adrian Peretz

    Adrian Peretz er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen – OsloMet. Han har sin doktorgrad fra Norges Handelshøyskole og er MBA fra Columbia Business School. Peretz’ arbeider har vært publisert i internasjonale tidsskrifter som Journal of Brand Management og Advances in Consumer Research, foruten i forbindelse med en rekke forskningskonferanser.

    Produktinformasjon
    • Innbinding: Innbundet
    • Utgivelsesår: 2025
    • Forlag: Cappelen Damm Akademisk
    • Språk: Bokmål
    • ISBN/EAN: 9788202782993
    • Antall sider: 708
    • Kategori: 2.1.2 Økonomi, administrasjon, markedsføring

    Handlekurv

    Handlekurven er tom

    Du har ingen produkter i handlekurven